loading...
روزگاری دوستت داشتم اما...!
حسین مهربون بازدید : 16 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

خدایامرا ببخش!! خدایا تو تنها پناه من هستی در این زمانه ی پست!! خدایا مرا ببخش به خاطر گناهانم!! درست است که گناهانم را کسی جز تو نمیداند! اما من میترسم از تو میترسم که عمرم را ازم بگیری رو نتوانم کاری کنم!! خدایا مرا ببخش به خاطر تمام خطاهایم!! خداوندا تمام ارامش ها نزد توست!! میبینم افرادی که همه چیز برای زندگی دارند به جز لذت زندگی!! خدایا الان ماه هاست که مرا به حال خود رها کردی!!! خدایا من غلط کردم تو مرا ببخش!! خدایا عشق دختری را به دلم نهادی و من تو را فراموش کردم!خدایا ماه هاست لذت بندگی ات را ازم گرفته ای!!! خدایا از وقتی در ارتباط با تو دچار مشکل شدم رفتار اطرافیانم باهام فرق کرده!! اصلا انگاری وقتی بندگیت رو سر جاش میارم نگاه های مردم رو نسبت به من تغییر میدی!! خدایا مرا ببخش!!ببخش!!ببخش...!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خوش اومدی صفا اوردی !!! قشنگ توی وبلاگم بگرد!!! اگه خوشت هم اومد نظر بده!!!
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 619
  • کدهای اختصاصی